Hotel management: strategie competitive verticali di indipendenza dalle OTA, case analysis: il Grand Hotel Minerva

Maestrelli, Lorenzo (A.A. 2017/2018) Hotel management: strategie competitive verticali di indipendenza dalle OTA, case analysis: il Grand Hotel Minerva. Tesi di Laurea in Tourism management, Luiss Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 112. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

I canali di vendita dei servizi turistici. Struttura e strategie delle OTA, il caso esemplare di Booking.com. Rapporto tra OTA e struttura alberghiera. Analisi delle problematiche. Disintermediazione. Il Grand Hotel Minerva e la propria strategia di disintermediazione.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 91-96.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Tourism management
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Dandi, Roberto
Academic Year: 2017/2018
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 18 Jul 2019 13:29
Last Modified: 18 Jul 2019 13:29
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24173

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item