Hotel management: strategie competitive verticali di indipendenza dalle OTA, case analysis: il Grand Hotel Minerva
Maestrelli, Lorenzo (A.A. 2017/2018) Hotel management: strategie competitive verticali di indipendenza dalle OTA, case analysis: il Grand Hotel Minerva. Tesi di Laurea in Tourism management, Luiss Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 112. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
I canali di vendita dei servizi turistici. Struttura e strategie delle OTA, il caso esemplare di Booking.com. Rapporto tra OTA e struttura alberghiera. Analisi delle problematiche. Disintermediazione. Il Grand Hotel Minerva e la propria strategia di disintermediazione.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 91-96.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Tourism management |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Dandi, Roberto |
Academic Year: | 2017/2018 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 18 Jul 2019 13:29 |
Last Modified: | 18 Jul 2019 13:29 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24173 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |