L'external brand storytelling nella metodologia BVTJ

Petrella, Francesco (A.A. 2017/2018) L'external brand storytelling nella metodologia BVTJ. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 122. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (2MB) | Preview

Abstract/Index

Società, comunicazione e la valutazione della marca. La comunicazione che cavalca il cambiamento. Lo storytelling. Lo studio del mito per un racconto migliore. La forza delle immagini: il visual storytelling. Le grandi aziende si raccontano.

References

Bibliografia: pp. 103-105. Sitografia: p. 106.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2017/2018
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Jul 2019 07:16
Last Modified: 19 Jul 2019 07:16
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24205

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item