Il word of mouth su Netflix

Carbone, Attilio (A.A. 2017/2018) Il word of mouth su Netflix. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 91. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il word of mouth fondamenti e implicazioni. La soddisfazione del cliente alla base del passaparola. Il caso Netflix. L’arrivo nel mercato italiano e le barriere all’entrata. Questionario di ricerca.

References

Bibliografia: pp. 78-79. Sitografia: p. 80.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2017/2018
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Jul 2019 07:55
Last Modified: 19 Jul 2019 07:55
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24213

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item