Il BrandTelling nell’automotive: il caso DS Automobiles

Notarangelo, Marco (A.A. 2017/2018) Il BrandTelling nell’automotive: il caso DS Automobiles. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 105. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La nuova comunicazione di impresa: il corporate storytelling. La storia ed il fascino della narrazione: il narrative turn. I nuovi strumenti di corporate storytelling nell’automotive: content marketing e native advertising. La comunicazione di marketing nell’automotive: le nuove strategie. Case study: DS Automobiles. Analisi quantitativa.

References

Bibliografia: pp. 94-95. Sitografia: p. 96.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2017/2018
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Jul 2019 08:04
Last Modified: 19 Jul 2019 08:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24215

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item