Il content marketing nell'industria discografica italiana
Consolazio, Diana (A.A. 2018/2019) Il content marketing nell'industria discografica italiana. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 127. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L’evoluzione storica dell’industria musicale. Dalla postmodernità al music marketing 4.0. La necessità di creare unn brand forte: il brand-value-telling-journey nell'industria musicale. Il content marketing nel settore musicale. Il content marketing in Italia.
References
Bibliografia: pp. 101-105. Sitografia: pp. 106-107.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Newsmaking & brand storytelling |
Thesis Supervisor: | Giorgino, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Balestrieri, Luca |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Oct 2019 10:36 |
Last Modified: | 22 Oct 2019 10:36 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24856 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |