Il content marketing nell'industria discografica italiana

Consolazio, Diana (A.A. 2018/2019) Il content marketing nell'industria discografica italiana. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 127. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’evoluzione storica dell’industria musicale. Dalla postmodernità al music marketing 4.0. La necessità di creare unn brand forte: il brand-value-telling-journey nell'industria musicale. Il content marketing nel settore musicale. Il content marketing in Italia.

References

Bibliografia: pp. 101-105. Sitografia: pp. 106-107.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Oct 2019 10:36
Last Modified: 22 Oct 2019 10:36
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24856

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item