Il marketing esperienziale nel retail: casi aziendali ed indagine esplorativa

Galante, Claudia (A.A. 2008/2009) Il marketing esperienziale nel retail: casi aziendali ed indagine esplorativa. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 170. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L'evoluzione del marketing. Il marketing esperienziale. Il comportamento del consumatore. L'evoluzione del punto vendita. Casi di marketing esperienziale ed indagine esplorativa del marketing sensoriale.

References

Bibliografia: pp. 166-170.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 28 Mar 2011 14:58
Last Modified: 19 May 2015 22:36
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2512

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item