Il marketing esperienziale nel retail: casi aziendali ed indagine esplorativa
Galante, Claudia (A.A. 2008/2009) Il marketing esperienziale nel retail: casi aziendali ed indagine esplorativa. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 170. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L'evoluzione del marketing. Il marketing esperienziale. Il comportamento del consumatore. L'evoluzione del punto vendita. Casi di marketing esperienziale ed indagine esplorativa del marketing sensoriale.
References
Bibliografia: pp. 166-170.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 28 Mar 2011 14:58 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:36 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2512 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |