La crescita aziendale e la Co-opetizione

Monaco, Maria (A.A. 2008/2009) La crescita aziendale e la Co-opetizione. Tesi di Laurea in Strategie e sistemi di pianificazione (Strategie d’impresa), LUISS Guido Carli, relatore Luca Giustiniano, pp. 133. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Tipologie e modelli della Co-opetition Strategy. Applicazione della Co-opetition Strategy. Adidas e Puma: e se le due aziende co-opetessero?

References

Bibliografia: pp. 131-133.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie e sistemi di pianificazione (Strategie d’impresa)
Thesis Supervisor: Giustiniano, Luca
Thesis Co-Supervisor: Barile, Sergio
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 28 Mar 2011 15:40
Last Modified: 19 May 2015 22:36
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2523

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item