Sostenibilità ed implicazioni manageriali: un'analisi nel lusso e nel mass market

Cesarini, Lucrezia (A.A. 2018/2019) Sostenibilità ed implicazioni manageriali: un'analisi nel lusso e nel mass market. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 47. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La sostenibilità e le sue implicazioni. I 4 elementi chiave per un'azienda sostenibile. Gestione della sostenibilità nel "fashion system". Differenze e punti di incontro nella gestione. CSR mass market vs luxury: un agency problem?

References

Bibliografia: pp. 44-45. Sitografia: pp. 46-47.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 23 Jan 2020 09:22
Last Modified: 23 Jan 2020 09:22
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25482

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item