Legame tra prodotto e territorio: casi Bulgari e Cartier

Boccianti, Carolina (A.A. 2018/2019) Legame tra prodotto e territorio: casi Bulgari e Cartier. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 51. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le strategie di marketing nel settore dei beni di lusso. Strategie di marketing. La provenienza. La provenienza del prodotto nei mercati internazionali. Studio dei casi: Bulgari e Cartier.

References

Bibliografia: pp. 48-49. Sitografia: pp. 50-51.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 23 Jan 2020 10:58
Last Modified: 23 Jan 2020 10:58
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25487

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item