La copycat strategy: l'imitazione fuori categoria

D'Amore, Roberto (A.A. 2018/2019) La copycat strategy: l'imitazione fuori categoria. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 40. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

L'imitazione come strategia di marketing. Strategie di imitazione delle private labels. Problemi legali derivanti dalla strategia di imitazione. Un limite alle strategie imitative: la tutela dei marchi registrati. Out-of category brand imitation.

References

Bibliografia: p. 40.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 Feb 2020 13:55
Last Modified: 11 Feb 2020 13:55
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25724

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item