Il movie storytelling: il caso Lavazza

Moriconi, Chiara (A.A. 2018/2019) Il movie storytelling: il caso Lavazza. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 125. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (14MB) | Preview

Abstract/Index

Il movie storytelling. L'incontro tra la narrazione e il cinema: il movie storytelling. Il movie storytelling di Lavazza. Il ruolo del testimone negli spot della Lavazza: Nino Manfredi. E...il consumatore cosa ne pensa? Introduzione all'analisi qualitativa.

References

Bibliografia: pp. 107-111. Sitografia: pp. 112-114.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Balestrieri, Luca
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 14 Feb 2020 08:27
Last Modified: 14 Feb 2020 08:27
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25774

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item