Strategie di diversificazione nel settore del lusso: analisi del caso LVMH

Sassone, Sonia (A.A. 2008/2009) Strategie di diversificazione nel settore del lusso: analisi del caso LVMH. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Francesco De Leo, pp. 172. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il settore del lusso. La diversificazione e la focalizzazione. Le strategie dei gruppi mondiali del lusso. Il gruppo Louis Vuitton Moёt Hennessy. Il futuro del lusso: what’s next?.

References

Bibliografia: pp. 172.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: De Leo, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Festa, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: GIUSEPPINA FERRAZZO
Date Deposited: 29 Mar 2011 12:41
Last Modified: 19 May 2015 22:37
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2593

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item