Brand storytelling ed influencer marketing: quando l'individuo diventa contenuto
Barbante, Edoardo (A.A. 2018/2019) Brand storytelling ed influencer marketing: quando l'individuo diventa contenuto. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 222. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il consumatore nel 4.0. Una nuova concezione del consumatore. Le nuove leve del marketing. L'influenza nel digitale. Evoluzione ed integrazione dell'influencer marketing. Case study: Rolex e Daniel Wellington.
References
Bibliografia: pp. 195-202. Sitografia: pp. 203-206.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Newsmaking & brand storytelling |
Thesis Supervisor: | Giorgino, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Comin, Gianluca |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 25 Mar 2020 09:01 |
Last Modified: | 25 Mar 2020 09:01 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/26083 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |