Brand storytelling ed influencer marketing: quando l'individuo diventa contenuto

Barbante, Edoardo (A.A. 2018/2019) Brand storytelling ed influencer marketing: quando l'individuo diventa contenuto. Tesi di Laurea in Newsmaking & brand storytelling, Luiss Guido Carli, relatore Francesco Giorgino, pp. 222. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il consumatore nel 4.0. Una nuova concezione del consumatore. Le nuove leve del marketing. L'influenza nel digitale. Evoluzione ed integrazione dell'influencer marketing. Case study: Rolex e Daniel Wellington.

References

Bibliografia: pp. 195-202. Sitografia: pp. 203-206.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Newsmaking & brand storytelling
Thesis Supervisor: Giorgino, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Comin, Gianluca
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 25 Mar 2020 09:01
Last Modified: 25 Mar 2020 09:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/26083

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item