Unconventional marketing: il teatro immersivo e l'esperienza di Save the Children

Guarinoni, Giorgio (A.A. 2018/2019) Unconventional marketing: il teatro immersivo e l'esperienza di Save the Children. Tesi di Laurea in Digital marketing transformation & customer experience, Luiss Guido Carli, relatore Donatella Padua, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (550kB) | Preview

Abstract/Index

Il marketing non convenzionale, tipi e casistica. Marketing convenzionale vs. marketing non convenzionale. Save the Children: l'organizzazione, la mission, le modalità operative e i risultati. Storia e obiettivi globali della ONG. L'evento "Tutti già per terra". Obiettivo dell'evento e realizzazione.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 42-43.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Digital marketing transformation & customer experience
Thesis Supervisor: Padua, Donatella
Academic Year: 2018/2019
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 07 Jul 2020 13:18
Last Modified: 07 Jul 2020 13:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/26810

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item