Unconventional marketing: il teatro immersivo e l'esperienza di Save the Children
Guarinoni, Giorgio (A.A. 2018/2019) Unconventional marketing: il teatro immersivo e l'esperienza di Save the Children. Tesi di Laurea in Digital marketing transformation & customer experience, Luiss Guido Carli, relatore Donatella Padua, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (550kB) | Preview |
Abstract/Index
Il marketing non convenzionale, tipi e casistica. Marketing convenzionale vs. marketing non convenzionale. Save the Children: l'organizzazione, la mission, le modalità operative e i risultati. Storia e obiettivi globali della ONG. L'evento "Tutti già per terra". Obiettivo dell'evento e realizzazione.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 42-43.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Digital marketing transformation & customer experience |
Thesis Supervisor: | Padua, Donatella |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 07 Jul 2020 13:18 |
Last Modified: | 07 Jul 2020 13:18 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/26810 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |