La sostenibilità come leva di marketing

Aloia, Giulio (A.A. 2018/2019) La sostenibilità come leva di marketing. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 57. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (677kB) | Request a copy

Abstract/Index

Il consumo nell'epoca dello sviluppo sostenibile. Politiche per la promozione ed il sostegno del consumo sostenibile. Il marketing nell'epoca dello sviluppo sostenibile. La comunicazione della sostenibilità. La sostenibilità come leva per il marketing e per il cambiamento. La lettera di Larry Fink ai CEO.

References

Bibliografia: p. 56. Sitografia: p. 57.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2018/2019
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 Jul 2020 06:29
Last Modified: 08 Jul 2020 06:29
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/26814

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item