Come trasformare le crisi reputazionali in opportunità: la brand reputation di Ferrero

Novelli, Raffaele (A.A. 2019/2020) Come trasformare le crisi reputazionali in opportunità: la brand reputation di Ferrero. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 58. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (3MB) | Preview

Abstract/Index

Brand reputation: concetti generali. Introduzione alla brand reputation: identity, image and reputation. Ferrero: un brand sinonimo di italianità. Ferrero nella storia. SWOT analysis. Come Ferrero ha gestito gli eventi di crisi. La reputazione di Ferrero nel mondo.

References

Bibliografia: pp. 53-54. Sitografia: pp. 55-58.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2019/2020
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Nov 2020 10:29
Last Modified: 06 Nov 2020 10:29
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/27533

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item