Il caso Fyre Festival: luci e ombre dell'influencer marketing

Pellerano, Virginia (A.A. 2019/2020) Il caso Fyre Festival: luci e ombre dell'influencer marketing. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 45. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (679kB) | Request a copy

Abstract/Index

Il Fyre Festival e l'influencer marketing. La strategia di marketing al Fyre Festival. Il fallimento del Fyre Festival. Un incubo organizzativo. Il ruolo svolto dalle influencer e la questione della responsabilizzazione. L'intervento della FTC. Il futuro dell'influencer marketing. Macro influencer e micro influencer a confronto.

References

Bibliografia: p. 41. Sitografia: pp. 42-45.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pozharliev, Rumen Ivaylov
Academic Year: 2019/2020
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 09 Nov 2020 09:16
Last Modified: 09 Nov 2020 09:16
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/27547

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item