Bibite Paoletti dal 1922: il rilancio di un brand nostalgico

Pagnoni, Andrea (A.A. 2008/2009) Bibite Paoletti dal 1922: il rilancio di un brand nostalgico. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 67. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il comparto BAG. L’azienda Paoletti. Piano di marketing per il rilancio di un marchio storico.

References

Bibliografia: pp. 65-67.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 31 Mar 2011 17:40
Last Modified: 19 May 2015 22:38
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2827

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item