Bibite Paoletti dal 1922: il rilancio di un brand nostalgico
Pagnoni, Andrea (A.A. 2008/2009) Bibite Paoletti dal 1922: il rilancio di un brand nostalgico. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 67. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il comparto BAG. L’azienda Paoletti. Piano di marketing per il rilancio di un marchio storico.
References
Bibliografia: pp. 65-67.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 31 Mar 2011 17:40 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:38 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2827 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |