Strategie di marketing nel settore delle Pay TV

Bonanni, Giulio (A.A. 2007/2008) Strategie di marketing nel settore delle Pay TV. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 113. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi del mercato delle telecomunicazioni. La comunicazione nella strategia di marketing. Il caso Sky. Il caso Mediaset Premium. I due casi a confronto.

References

Bibliografia: pp. 110-113.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Palma, Andrea
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 01 Apr 2011 14:19
Last Modified: 28 Aug 2018 09:40
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2851

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item