Una nuova mass market business idea nel mondo del mobile

Marchi, Marta (A.A. 2007/2008) Una nuova mass market business idea nel mondo del mobile. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 121. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi del mercato del mass market del mobile. La nuova azienda. La comunicazione della nuova azienda. Gli investimenti di comunicazione. Il sito internet.

References

Bibliografia: pp. 119-121.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Cellini, Paolo
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 01 Apr 2011 15:25
Last Modified: 13 Nov 2018 08:34
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2862

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item