Il brand nel settore calcio

Capone, Andrea (A.A. 2007/2008) Il brand nel settore calcio. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 148. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Teoria del brand. Il settore del calcio. Il brand di una società di calcio. Il brand Manchester United F.C. Il brand nelle società italiane.

References

Bibliografia: pp. 146-148.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Apr 2011 16:27
Last Modified: 13 Nov 2018 09:17
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2980

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item