Strategie di Corporate in contesti di Convergenza tecnologica e di mercato nel settore della Digital Music
Lacialamella, Andrea (A.A. 2008/2009) Strategie di Corporate in contesti di Convergenza tecnologica e di mercato nel settore della Digital Music. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Franco Fontana, pp. 141. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Convergenza e diversificazione: il modello di Abell. La rivoluzione del digitale nel mercato hi‐tech. Il mercato Musica. Strategia sostenibile nella Convergenza: il caso Apple ‐ iTunes Music Store.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Fontana, Franco |
Thesis Co-Supervisor: | Gubitosi, Luigi |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 353 not found. |
Date Deposited: | 06 Apr 2011 17:22 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:39 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3029 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |