Dal marketing tradizionale al digitale: l’evoluzione verso le strategie non intrusive e la loro efficacia: il caso Asos
Righi, Virginia (A.A. 2020/2021) Dal marketing tradizionale al digitale: l’evoluzione verso le strategie non intrusive e la loro efficacia: il caso Asos. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (1MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Dal marketing tradizionale al marketing digitale. Il marketing tradizionale. Il marketing digitale. Marketing tradizionale e digitale a confronto. Il digital marketing non intrusivo. Inbound marketing. Permission marketing. Social media e influencer marketing. User generated content. Asos case study: il successo delle strategie non intrusive digitali. Inbound approach. The loyalty program: Asos a-list. Le strategie sui social network.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 58-64.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2020/2021 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 18 Nov 2021 13:37 |
Last Modified: | 18 Nov 2021 13:37 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/30741 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |