Dal marketing tradizionale al digitale: l’evoluzione verso le strategie non intrusive e la loro efficacia: il caso Asos

Righi, Virginia (A.A. 2020/2021) Dal marketing tradizionale al digitale: l’evoluzione verso le strategie non intrusive e la loro efficacia: il caso Asos. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 64. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Dal marketing tradizionale al marketing digitale. Il marketing tradizionale. Il marketing digitale. Marketing tradizionale e digitale a confronto. Il digital marketing non intrusivo. Inbound marketing. Permission marketing. Social media e influencer marketing. User generated content. Asos case study: il successo delle strategie non intrusive digitali. Inbound approach. The loyalty program: Asos a-list. Le strategie sui social network.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 58-64.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2020/2021
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 18 Nov 2021 13:37
Last Modified: 18 Nov 2021 13:37
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/30741

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item