Social media marketing: marketing al tempo di TikTok e Instagram
Petrilli, Luca (A.A. 2020/2021) Social media marketing: marketing al tempo di TikTok e Instagram. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 63. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (1MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Definizione di generazione. Classificazione generazioni. Le generazioni e i social. Evoluzione della pubblicità. Cosa è il social media marketing. Pubblico attivo e influencer marketing. TikTok: un social completamente nuovo. Instagram.
References
Bibliografia: pp. 59-60. Sitografia: pp. 61-63.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Academic Year: | 2020/2021 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Nov 2021 14:26 |
Last Modified: | 30 Nov 2021 14:26 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/30826 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |