Social media marketing: marketing al tempo di TikTok e Instagram

Petrilli, Luca (A.A. 2020/2021) Social media marketing: marketing al tempo di TikTok e Instagram. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 63. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Definizione di generazione. Classificazione generazioni. Le generazioni e i social. Evoluzione della pubblicità. Cosa è il social media marketing. Pubblico attivo e influencer marketing. TikTok: un social completamente nuovo. Instagram.

References

Bibliografia: pp. 59-60. Sitografia: pp. 61-63.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2020/2021
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Nov 2021 14:26
Last Modified: 30 Nov 2021 14:26
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/30826

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item