Le strategie competitive di marketing nel mercato italiano della telefonia mobile (oggi e prospettive future)

Ruggiero, Rossella (A.A. 2007/2008) Le strategie competitive di marketing nel mercato italiano della telefonia mobile (oggi e prospettive future). Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 90. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi del macro-ambiente. Il mercato della telefonia mobile in Italia. Le strategie di marketing future.

References

Bibliografia: pp. 88-90.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 Apr 2011 16:27
Last Modified: 13 Nov 2018 09:24
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3135

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item