La pubblicità di moda: il caso Chanel
Collalti, Domitilla (A.A. 2007/2008) La pubblicità di moda: il caso Chanel. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Massimo Baldini, pp. 191. [Degree Thesis (before DM 509/99)]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La storia di Coco Chanel e della sua Maison. La comunicazione della Maison Chanel. Analisi semiotica delle campagne pubblicitarie su stampa della Maison Chanel. Analisi semiotica delle pubblicità televisive: le "favole" della Maison Chanel.
References
Bibliografia: pp. 188-191.
Thesis Type: | Degree Thesis (before DM 509/99) |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Political Science (before DM 509/99) |
Chair: | Semiotica |
Thesis Supervisor: | Baldini, Massimo |
Thesis Co-Supervisor: | Peverini, Paolo |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Users 485 not found. |
Date Deposited: | 08 Apr 2011 18:42 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:39 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3146 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |