La pubblicità di moda: il caso Chanel

Collalti, Domitilla (A.A. 2007/2008) La pubblicità di moda: il caso Chanel. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Massimo Baldini, pp. 191. [Degree Thesis (before DM 509/99)]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La storia di Coco Chanel e della sua Maison. La comunicazione della Maison Chanel. Analisi semiotica delle campagne pubblicitarie su stampa della Maison Chanel. Analisi semiotica delle pubblicità televisive: le "favole" della Maison Chanel.

References

Bibliografia: pp. 188-191.

Thesis Type: Degree Thesis (before DM 509/99)
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Political Science (before DM 509/99)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Baldini, Massimo
Thesis Co-Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2007/2008
Session: Autumn
Deposited by: Massimo Marini
Date Deposited: 08 Apr 2011 18:42
Last Modified: 19 May 2015 22:39
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3146

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item