Il marketing politico: strategie comunicative fra tecniche di persuasione e manipolazione dell’elettorato

Peroglio, Tommaso (A.A. 2020/2021) Il marketing politico: strategie comunicative fra tecniche di persuasione e manipolazione dell’elettorato. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 55. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (393kB) | Request a copy

Abstract/Index

Dalle piazze ai social network: un profilo storico del marketing politico. Il marketing politico: strumenti operativi. Propaganda vecchia e nuova: Cambridge analytica. Applicazioni pratiche.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 53-55.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2020/2021
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 01 Apr 2022 14:09
Last Modified: 01 Apr 2022 14:09
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/31923

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item