Il marketing politico: strategie comunicative fra tecniche di persuasione e manipolazione dell’elettorato
Peroglio, Tommaso (A.A. 2020/2021) Il marketing politico: strategie comunicative fra tecniche di persuasione e manipolazione dell’elettorato. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 55. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (393kB) | Request a copy |
Abstract/Index
Dalle piazze ai social network: un profilo storico del marketing politico. Il marketing politico: strumenti operativi. Propaganda vecchia e nuova: Cambridge analytica. Applicazioni pratiche.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 53-55.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Academic Year: | 2020/2021 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 01 Apr 2022 14:09 |
Last Modified: | 01 Apr 2022 14:09 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/31923 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |