Lusso: ostentazione, ricchezza...è il tempo: il marketing del lusso e le sue strategie
Bulankina, Alla (A.A. 2007/2008) Lusso: ostentazione, ricchezza...è il tempo: il marketing del lusso e le sue strategie. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 108. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Definizione del lusso. Domanda di beni di lusso. Tendenze evolutive del mercato di lusso. Le nuove politiche di marketing e l'innovazione del marketing mix del settore lusso.
References
Bibliografia: pp. 105-108.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 12 Apr 2011 15:30 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 09:40 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3234 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |