La sponsorizzazione sportiva come forma di comunicazione globale

Cuppone, Christian (A.A. 2007/2008) La sponsorizzazione sportiva come forma di comunicazione globale. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 66. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La sponsorizzazione nelle politiche di comunicazione. Le strategie di sponsorizzazione. Sport globali e comunicazione globale. Caso pratico: accordi di sponsorizzazione internazionale: Uefa Champions League.

References

Bibliografia: pp. 64-66.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing internazionale
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Apr 2011 15:57
Last Modified: 19 May 2015 22:40
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3246

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item