Wine marketing: il vino made in Italy in Cina
Capuano, Rocco (A.A. 2008/2009) Wine marketing: il vino made in Italy in Cina. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 94. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing: filosofia di una preziosa risorsa aziendale. I due volti del marketing: marketing strategico e marketing operativo. Costumer relationship management. Filiera del vino e la sua organizzazione. Posizionamento del prodotto. La marca. Il prezzo. La distribuzione. La globalizzazione e il settore vitivinicolo. Consumatore cinese e made in Italy.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 93-94.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 353 not found. |
Date Deposited: | 16 Apr 2011 12:27 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 09:49 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3392 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |