La strategia di comunicazione e distribuzione nel settore del lusso

Montozzi, Sara (A.A. 2007/2008) La strategia di comunicazione e distribuzione nel settore del lusso. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 69. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mondo del lusso. Il ruolo del brand nelle imprese di lusso. Comunicare il lusso. Le strategie di distribuzione dei beni di lusso. Caso: il Gruppo LVMH.

References

Bibliografia: pp. 66-69.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 18 Apr 2011 12:51
Last Modified: 30 Oct 2018 09:50
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3414

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item