Definizione di nuovi servizi a valore aggiunto per l’utenza domestica–Alice Family Organizer di Telecom Italia

Delfino, Luigi (A.A. 2008/2009) Definizione di nuovi servizi a valore aggiunto per l’utenza domestica–Alice Family Organizer di Telecom Italia. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 112. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Consorzio ELIS–l’azienda e il programma “junior consulting”. L’azienda cliente: Telecom Italia. Analisi strategica. Definizione del servizio “Alice Family Organizer” di Telecom Italia.

References

Bibliografia: pp. 107-112.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Thesis Co-Supervisor: Resciniti, Riccardo
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 18 Apr 2011 19:03
Last Modified: 30 Oct 2018 09:56
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3459

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item