Definizione di nuovi servizi a valore aggiunto per l’utenza domestica–Alice Family Organizer di Telecom Italia
Delfino, Luigi (A.A. 2008/2009) Definizione di nuovi servizi a valore aggiunto per l’utenza domestica–Alice Family Organizer di Telecom Italia. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 112. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Consorzio ELIS–l’azienda e il programma “junior consulting”. L’azienda cliente: Telecom Italia. Analisi strategica. Definizione del servizio “Alice Family Organizer” di Telecom Italia.
References
Bibliografia: pp. 107-112.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Thesis Co-Supervisor: | Resciniti, Riccardo |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 18 Apr 2011 19:03 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 09:56 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3459 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |