Il marketing dei palinsesti televisivi: il caso Fox International Channels Italy

Diplomatico, Ester (A.A. 2008/2009) Il marketing dei palinsesti televisivi: il caso Fox International Channels Italy. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 155. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi della realtà televisiva: la TV di ieri, oggi e domani. La gestione di un’impresa televisiva. Il marketing del palinsesto. Il caso Fox International Channels Italy. Il gruppo SKY Italia.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 152-155.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Scatassa, Giovanni
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: MARIA LAURA MARCEDDU
Date Deposited: 19 Apr 2011 15:58
Last Modified: 13 Nov 2018 09:39
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3493

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item