Il posizionamento competitivo delle aziende nei mercati internazionali: il settore dei televisori LCD ed il caso Samsung Electronics
Stasi, Enzo (A.A. 2007/2008) Il posizionamento competitivo delle aziende nei mercati internazionali: il settore dei televisori LCD ed il caso Samsung Electronics. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 84. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Marketing globale nel XXI secolo. Il settore del televisore LCD.
References
Bibliografia: pp. 81-84.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 20 Apr 2011 15:43 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:41 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3576 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |