Il posizionamento competitivo delle aziende nei mercati internazionali: il settore dei televisori LCD ed il caso Samsung Electronics

Stasi, Enzo (A.A. 2007/2008) Il posizionamento competitivo delle aziende nei mercati internazionali: il settore dei televisori LCD ed il caso Samsung Electronics. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 84. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Marketing globale nel XXI secolo. Il settore del televisore LCD.

References

Bibliografia: pp. 81-84.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Apr 2011 15:43
Last Modified: 19 May 2015 22:41
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3576

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item