Strategie di marketing a supporto dell’internazionalizzazione d’impresa
Boschetti, Michele (A.A. 2008/2009) Strategie di marketing a supporto dell’internazionalizzazione d’impresa. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Internazionalizzazione d’impresa. Analisi dei mercati internazionali. Modalità d'ingresso nei mercati esteri. Il marketing internazionale.
References
Bibliografia: pp. 80-83.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 353 not found. |
Date Deposited: | 20 Apr 2011 16:23 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 09:58 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3582 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |