Strategie di marketing a supporto dell’internazionalizzazione d’impresa

Boschetti, Michele (A.A. 2008/2009) Strategie di marketing a supporto dell’internazionalizzazione d’impresa. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Internazionalizzazione d’impresa. Analisi dei mercati internazionali. Modalità d'ingresso nei mercati esteri. Il marketing internazionale.

References

Bibliografia: pp. 80-83.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 353 not found.
Date Deposited: 20 Apr 2011 16:23
Last Modified: 30 Oct 2018 09:58
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3582

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item