Le alleanze strategiche: il caso Mediaset-Telecom Italia

Marigliano Del Monte, Paolo (A.A. 2009/2010) Le alleanze strategiche: il caso Mediaset-Telecom Italia. Tesi di Laurea in Strategie e sistemi di pianificazione (Strategie d’impresa), LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 137. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le alleanze strategiche. Le tipologie di alleanze. Le operazioni di M&A. Il caso Mediaset-Telecom Italia. Analisi della Mediaset S.P.A. I risultati dell'accordo

References

Indicazioni bibliografiche nelle note.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie e sistemi di pianificazione (Strategie d’impresa)
Thesis Supervisor: Boccardelli, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Barile, Sergio
Academic Year: 2009/2010
Session: Summer
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 16 May 2011 11:04
Last Modified: 19 May 2015 22:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4083

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item