L'identità del museo globale: strategie di comunicazione del museo d'Oriente
Puzelli, Matteo Giovanni (A.A. 2006/2007) L'identità del museo globale: strategie di comunicazione del museo d'Oriente. Tesi di Laurea in Aspetti visuali della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 210. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il museo e la globalizzazione. L'altrove del museo: Cina e Giappone. Due casi esemplari: Centre National d'Art et de Culture Georges Pompidou e La Triennale di Milano. Comunicare il museo d'Oriente. L'architettura e il suo "abbandono": una possibile concusione.
References
Bibliografia: pp. 203-209.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Political, Economic and Institutional Communication (84/S) |
Chair: | Aspetti visuali della comunicazione |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Baldini, Massimo |
Academic Year: | 2006/2007 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 08 Nov 2010 09:57 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:19 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/418 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |