Pubblicità e scelte del consumatore

Ambesi Impiombato, Federico (A.A. 2009/2010) Pubblicità e scelte del consumatore. Tesi di Laurea in Microeconomia, LUISS Guido Carli, relatore Daniela Teresa Di Cagno, pp. 53. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le teorie tradizionali sulla pubblicità. Il comportamento del consumatore. Apprendimento e imitazione.

References

Bibliografia: pp. 51-53.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Microeconomia
Thesis Supervisor: Di Cagno, Daniela Teresa
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 19 May 2011 20:18
Last Modified: 19 May 2015 22:46
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4345

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item