L'uso strategico delle in-store promotion dal mass market alla farmacia: il caso Roc
Sirimarco, Daria (A.A. 2007/2008) L'uso strategico delle in-store promotion dal mass market alla farmacia: il caso Roc. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 141. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L’evoluzione dello scenario. La nascita delle in-store promotion. La misurazione dell’efficacia delle in-store promotion. Dal mass market alla farmacia. Il caso RoC.
References
Bibliografia: pp. 138-141.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Sistemi di distribuzione |
Thesis Supervisor: | Palma, Andrea |
Thesis Co-Supervisor: | Quintano, Michele |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Users 485 not found. |
Date Deposited: | 23 May 2011 13:00 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:46 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4407 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |