Il contributo del costumer relationship management nel settore bancario
Matera, Rosaria (A.A. 2009/2010) Il contributo del costumer relationship management nel settore bancario. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Renato Mele, pp. 89. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Nuovi orizzonti nel marketing bancario. Caratteristiche operative ed implicazioni organizzative di un sistema di CRM in banca. L'esperienza di Banca popolare di Milano.
References
Bibliografia: pp. 86-89.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
| Chair: | Economia e gestione delle imprese |
| Thesis Supervisor: | Mele, Renato |
| Academic Year: | 2009/2010 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
| Date Deposited: | 25 May 2011 15:21 |
| Last Modified: | 30 Aug 2018 13:55 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4486 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



