La pubblicità: la prospettiva sociologica

Mair, Robert (A.A. 2009/2010) La pubblicità: la prospettiva sociologica. Tesi di Laurea in Sociologia della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Guido Gili, pp. 63. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dalla suggestione all'influenza. La costruzione della realtà. Nuove prospettive.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 62-63.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Sociologia della comunicazione
Thesis Supervisor: Gili, Guido
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 07 Jun 2011 13:30
Last Modified: 19 May 2015 22:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4666

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item