Il marketing della distribuzione automobilistica

Bruschini, Ludovico (A.A. 2009/2010) Il marketing della distribuzione automobilistica. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Dante Del Viscovo, pp. 214. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Contesto di riferimento e quadro normativo. La strategia delle case produttrici. La strategia del dealer. Il caso “Autocentri Balduina”.

References

Bibliografia: pp. 211-214.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Sistemi di distribuzione
Thesis Supervisor: Del Viscovo, Dante
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 Jun 2011 14:32
Last Modified: 19 May 2015 22:48
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4706

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item