Product placement: il ruolo della pubblicità nella cinematografia italiana
Sarni, Federica (A.A. 2009/2010) Product placement: il ruolo della pubblicità nella cinematografia italiana. Tesi di Laurea in Strategie dei media, LUISS Guido Carli, relatore Stefano Balassone, pp. 95. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Product placement: la sua definizione e alcuni ambiti di applicazione. Il product placement cinematografico. L’esperienza italiana. Il percorso evolutivo del product placement. Casi pratici.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Strategie dei media |
Thesis Supervisor: | Balassone, Stefano |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 10 Jun 2011 16:13 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:48 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4768 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |