Product placement: il ruolo della pubblicità nella cinematografia italiana

Sarni, Federica (A.A. 2009/2010) Product placement: il ruolo della pubblicità nella cinematografia italiana. Tesi di Laurea in Strategie dei media, LUISS Guido Carli, relatore Stefano Balassone, pp. 95. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Product placement: la sua definizione e alcuni ambiti di applicazione. Il product placement cinematografico. L’esperienza italiana. Il percorso evolutivo del product placement. Casi pratici.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Strategie dei media
Thesis Supervisor: Balassone, Stefano
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 10 Jun 2011 16:13
Last Modified: 19 May 2015 22:48
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4768

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item