La valutazione economica del marchio

Mazzarella, Paola (A.A. 2009/2010) La valutazione economica del marchio. Tesi di Laurea in Metodologie e determinazioni quantitative d'azienda, LUISS Guido Carli, relatore Lucio Potito, pp. 79. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Introduzione al concetto di marchio. La valutazione del marchio ai fini del trasferimento. Tecniche di valutazione monetaria del brand. Il brand IBM.

References

Bibliografia: pp. 76-79.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Metodologie e determinazioni quantitative d'azienda
Thesis Supervisor: Potito, Lucio
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 16 Jun 2011 17:43
Last Modified: 04 Dec 2018 15:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4936

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item