Luxury brands e mercato cinese: come reinventare l'immagine dell'eccellenza
Notaro, Ilaria (A.A. 2009/2010) Luxury brands e mercato cinese: come reinventare l'immagine dell'eccellenza. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 74. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il settore dei beni di lusso. Mercato e consumatori "made in China".
References
Bibliografia: pp. 72-74.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis | 
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli | 
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) | 
| Chair: | Economia e gestione delle imprese | 
| Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna | 
| Academic Year: | 2009/2010 | 
| Session: | Autumn | 
| Deposited by: | Maria Teresa Nisticò | 
| Date Deposited: | 16 Jun 2011 17:51 | 
| Last Modified: | 30 Aug 2018 14:02 | 
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4938 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
|  | View Item | 


