I nuovi canali del marketing: il social media marketing: il processo di evoluzione del marketing in rete nell’era del web 2.0

Ridente, Lorenzo (A.A. 2009/2010) I nuovi canali del marketing: il social media marketing: il processo di evoluzione del marketing in rete nell’era del web 2.0. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Marco Ferretti, pp. 78. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

I social network. I social network come strumento di marketing. Alcuni esempi di social network nel marketing.

References

Bibliografia: pp. 75-78.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing internazionale
Thesis Supervisor: Ferretti, Marco
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 21 Jun 2011 17:13
Last Modified: 06 Nov 2018 09:43
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5011

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item