I nuovi canali del marketing: il social media marketing: il processo di evoluzione del marketing in rete nell’era del web 2.0
Ridente, Lorenzo (A.A. 2009/2010) I nuovi canali del marketing: il social media marketing: il processo di evoluzione del marketing in rete nell’era del web 2.0. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Marco Ferretti, pp. 78. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
I social network. I social network come strumento di marketing. Alcuni esempi di social network nel marketing.
References
Bibliografia: pp. 75-78.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing internazionale |
Thesis Supervisor: | Ferretti, Marco |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 21 Jun 2011 17:13 |
Last Modified: | 06 Nov 2018 09:43 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5011 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |