Il marketing dell'impresa globale: fattori di successo e prospettive gestionali

Ruggiero, Ugo (A.A. 2009/2010) Il marketing dell'impresa globale: fattori di successo e prospettive gestionali. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Marco Ferretti, pp. 72. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing internazionale. Il mercato glocale. Il glocal marketing e il caso La Sportiva.

References

Bibliografia: pp. 69-72.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing internazionale
Thesis Supervisor: Ferretti, Marco
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Jun 2011 11:47
Last Modified: 19 May 2015 22:50
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5042

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item