Le strategie di marketing nel settore della comunicazione: il caso Upside Communication

Acampora, Riccardo (A.A. 2009/2010) Le strategie di marketing nel settore della comunicazione: il caso Upside Communication. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Francesco De Leo, pp. 110. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La teoria dell’impresa e l’evoluzione dei modi di comunicare. L’evoluzione del marketing. Le nuove frontiere del marketing. Il Customer Relationship Management (CRM). Il caso Upside Communication.

References

Bibliografia: pp. 104-110.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: De Leo, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Boccardelli, Paolo
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Jun 2011 15:18
Last Modified: 19 May 2015 22:50
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5047

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item