Le strategie di marketing nel settore della comunicazione: il caso Upside Communication
Acampora, Riccardo (A.A. 2009/2010) Le strategie di marketing nel settore della comunicazione: il caso Upside Communication. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Francesco De Leo, pp. 110. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La teoria dell’impresa e l’evoluzione dei modi di comunicare. L’evoluzione del marketing. Le nuove frontiere del marketing. Il Customer Relationship Management (CRM). Il caso Upside Communication.
References
Bibliografia: pp. 104-110.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | De Leo, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Jun 2011 15:18 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:50 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5047 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |