Il marketing farmaceutico: strategie di lancio di un prodotto farmaceutico: il caso Champix

D'Arpa, Federica (A.A. 2008/2009) Il marketing farmaceutico: strategie di lancio di un prodotto farmaceutico: il caso Champix. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 112. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mercato farmaceutico. L’industria farmaceutica italiana. Il marketing farmaceutico. Il colosso americano: Pfizer. Il caso Champix/Chantix.

References

Bibliografia: pp. 110-112.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 1066 not found.
Date Deposited: 12 Jul 2011 13:07
Last Modified: 19 May 2015 22:53
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5490

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item