Il marketing farmaceutico: strategie di lancio di un prodotto farmaceutico: il caso Champix
D'Arpa, Federica (A.A. 2008/2009) Il marketing farmaceutico: strategie di lancio di un prodotto farmaceutico: il caso Champix. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 112. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il mercato farmaceutico. L’industria farmaceutica italiana. Il marketing farmaceutico. Il colosso americano: Pfizer. Il caso Champix/Chantix.
References
Bibliografia: pp. 110-112.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 12 Jul 2011 13:07 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:53 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5490 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |